Gå videre til hovedindholdet

Katos lancerer Mobilprofil



Andreas og jeg har arbejdet hårdt de sidste mange måneder, og lige før sommerferien kunne vi endelig åbne vores nye webservice "Mobilprofil".

Hvad er Mobilprofil?
Hos Katos satser vi benhårdt på at udvikle fede software services, der skaber værdi og Mobilprofil er den første af slagsen, hvor vi forsøger at løse et problem som berører rigtig mange danskere.

Selvom der findes næsten dobbelt så mange mobilabonnementer i Danmark, som der findes danskere (skørt ik'!), så er det alligevel de færreste der synes, at markedet er overskueligt og gennemsigtigt.

Jeg støder ofte på følgende udsagn/påstande, når snakken falder på mobilabonnementer:

"Det er en jungle"
"Det er besværligt og tidskrævende at skifte?"
"Man aner jo slet ikke hvad man betaler for"
"Mit abonnement er allerede meget billigt"
"Nyt mobilselskab betyder nyt mobilnummer"

Hvis du holder dig tilbage med at skifte abonnement pga. af én eller flere af ovenstående argumenter, ja så snyder du selv for let tjente penge. Med Mobilprofil forsøger vi at fikse problemet med, at markedet er en "jungle", for vi har sat system i tingene.

Det er virkelig nemt at skifte, og typisk tager det kun 5-7 hverdage. Du beholder dit mobilnummer, og hele processen går stort set automatisk.

Undersøg derfor hvilket abonnement du har i dag. Find ud af om du overhovedet bruger al den taletid eller data, der følger med.
Sammenlign mobilabonnement priser og skift til en billigere mobilabonnement på Mobilprofil.

Opret en profil
På Mobilprofil kan du gratis oprette din egen profil. Her indtaster du blot din eksisterende mobiludbyder og enkelte oplysninger om dit abonnement. Herefter giver vi dig direkte besked, når der findes et bedre og billigere mobilabonnement til dig. Priserne falder hele tiden, og nye muligheder kommer til hos mobilselskaberne. Derfor kan det sagtens svare sig ofte at skifte udbyder, og der kan være rigtig mange penge at spare hver eneste måned, specielt hvis du kigger hele familiens mobilabonnementer igennem.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Sjøst mange halsedisser

Vores praktikanter tester ofte grej. Her er det en halsedisse med fiskemotiv På Outmore.dk har vi dag nok Danmarks største udvalg af halsedisser . Der er både de mest kendte brands, som BUFF, men også masser af sjove og kreative varianter af denne lille genialitet, som alle bør have klar i rygsækken. Vores halsedisser er som oftest multifunktionelle, hvilket vil sige, at de også kan bruges som hue, pandebånd, svedbånd, bandana og meget andet.

Verdens bedste To-Do liste app værktøj online - Wunderlist

I går var jeg til foredrag omkring strategi med Hans Søndergaard fra SøndergaardAdvice . Han fortalte om mange gode og praktiske redskaber, der hjælper i udviklingen af ens virksomhed. Et konkret værktøj som Hans anbefalede i hverdagen som iværksætter (eller igangsætter som han kaldte det) var en god opgavebank. For ham handlede det om, at fjerne tanker fra hovedet og få dem ned på papir eller computer, for derefter at skabe handlinger ud fra listen. Han brugte selv et Excel-ark, hvor han prioriterede punkterne i kortsigtede og langsigtede opgaverne, alt efter hvordan de passede ind i hans strategi. Prioriterede opgaver fik også en deadline, så opgavebanken ikke bare voksede i det uendelige. Metoden er super, men efter min mening findes der moderne værktøjer, der løser netop den slags opgaver langt bedre end et Excel-ark. Excel kan mange ting, men det er nu engang lavet til tal og regnskab. Personligt er jeg stor fortaler for, at bruge specialiserede værktøjer til de enkelte op

Finch tager over!

Google Adwords er ikke til at komme udenom som markedsføringskanal, men konkurrencen er benhård og hos MovieZoo har vi de sidste par år kun set vores udgifter stige og antal konverteringer falde. Vi har hidtil haft den tilgang til opgaven, at vi selv ville have den fulde kontrol og ikke overlade opgaven til et bureau. Det sidste halve år har vi lavet rigtigt meget om på vores kampagnestruktur og optimeret som ind i h...... Men der er ikke kommet noget ud af det - hverken godt eller skidt. Så nu tager vi springet, omend et mindre et af slagsen og søger hjælp ude fra. Finch tager over sidst på ugen og skulle kunne spare os penge, samtidig med at de øger vores salg markant... Jeg vender tilbage med det første indtryk i løbet af 2-3 uger.