Google Adwords er ikke til at komme udenom som markedsføringskanal, men konkurrencen er benhård og hos MovieZoo har vi de sidste par år kun set vores udgifter stige og antal konverteringer falde.
Vi har hidtil haft den tilgang til opgaven, at vi selv ville have den fulde kontrol og ikke overlade opgaven til et bureau.
Det sidste halve år har vi lavet rigtigt meget om på vores kampagnestruktur og optimeret som ind i h...... Men der er ikke kommet noget ud af det - hverken godt eller skidt. Så nu tager vi springet, omend et mindre et af slagsen og søger hjælp ude fra. Finch tager over sidst på ugen og skulle kunne spare os penge, samtidig med at de øger vores salg markant...
Jeg vender tilbage med det første indtryk i løbet af 2-3 uger.
Hej Olof
SvarSletKan se du har været igang med Finch et par måneder.
Overvejer selv at forsøge, men kunne godt tænke mig at høre om andres erfaringer.
Succes eller?
Hej Mikkel
SletKonceptet virker smart, men det var også svært for os at tage en beslutning. Til sidst bestemte vi os for at gøre et forsøg med Finch.
Der er sket det i mellemtiden, at MovieZoo.dk er blevet overtaget af nye ejere. Jeg er en del af det nye setup, så det vil være muligt at få fulgt op på Finch-løsningen.
Da jeg forlod min "gamle stol" var Finch bestemt ikke nogen succes endnu... Jeg skal nok vende tilbage med data i løbet af kort tid.
Tak for svaret Olof
SvarSletJeg valgte selv i første omgang at takke nej. Jeg synes ikke vi har volumen til at skabe et tilstrækkelig grundlag.
Glæder mig til at høre mere når I er blevet klogere :)
Et tilstrækkeligt grundlag er bare én af problematikkerne. Handel på nettet ændre sig konstant og kræver hurtige beslutninger, hurtige tilpasninger og et system der er omstillingsparat. Finch-systemet tager tid og skal arbejde med dataene over en længere periode, før det giver mening. Vi vil muligvis kigge på Finch igen, men på www.moviezoo.dk ville helt sikkert foretrække et program stadig selv havde fuld kontrol.
Slet