Gå videre til hovedindholdet

Brevkasse ikke placeret korrekt


Vi får heldigvis ikke mange pakker retur, men dem vi modtager hver dag får helt særlig opmærksomhed. Vi lærer meget af processen og kunderne der sender noget retur og efterfølgende får en god behandling er dem der helt sikkert bliver faste kunder.

I dag har vi for første gang modtaget en pakke retur, hvor Post Danmark har nægtet at levere den fordi modtagerens postkasse ikke står placeret korrekt. Jeg håber ikke vi får mange af den slags, for det kan blive en rigtig dyr fornøjelse. Fragten er betalt og kunden skal naturligvis have sine varer, men hvordan er lovgivningen, såfremt kunden nægter at flytte postkassen og i stedet vælger at fortryde købet? Vi vil under alle omstændigheder refundere det fulde beløb, hvis det er kunden ønsker.

Har du oplevet noget lignende?
Jeg meget gerne høre hvordan du har valgt at reagere på problemstillingen.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Verdens bedste To-Do liste app værktøj online - Wunderlist

I går var jeg til foredrag omkring strategi med Hans Søndergaard fra SøndergaardAdvice.

Han fortalte om mange gode og praktiske redskaber, der hjælper i udviklingen af ens virksomhed.

Et konkret værktøj som Hans anbefalede i hverdagen som iværksætter (eller igangsætter som han kaldte det) var en god opgavebank. For ham handlede det om, at fjerne tanker fra hovedet og få dem ned på papir eller computer, for derefter at skabe handlinger ud fra listen. Han brugte selv et Excel-ark, hvor han prioriterede punkterne i kortsigtede og langsigtede opgaverne, alt efter hvordan de passede ind i hans strategi. Prioriterede opgaver fik også en deadline, så opgavebanken ikke bare voksede i det uendelige.

Metoden er super, men efter min mening findes der moderne værktøjer, der løser netop den slags opgaver langt bedre end et Excel-ark. Excel kan mange ting, men det er nu engang lavet til tal og regnskab.

Personligt er jeg stor fortaler for, at bruge specialiserede værktøjer til de enkelte opgaver i …

Katos lancerer Mobilprofil

Andreas og jeg har arbejdet hårdt de sidste mange måneder, og lige før sommerferien kunne vi endelig åbne vores nye webservice "Mobilprofil".

Hvad er Mobilprofil?
Hos Katos satser vi benhårdt på at udvikle fede software services, der skaber værdi og Mobilprofil er den første af slagsen, hvor vi forsøger at løse et problem som berører rigtig mange danskere.

Selvom der findes næsten dobbelt så mange mobilabonnementer i Danmark, som der findes danskere (skørt ik'!), så er det alligevel de færreste der synes, at markedet er overskueligt og gennemsigtigt.

Jeg støder ofte på følgende udsagn/påstande, når snakken falder på mobilabonnementer:

"Det er en jungle"
"Det er besværligt og tidskrævende at skifte?"
"Man aner jo slet ikke hvad man betaler for"
"Mit abonnement er allerede meget billigt"
"Nyt mobilselskab betyder nyt mobilnummer"

Hvis du holder dig tilbage med at skifte abonnement pga. af én eller flere af ovenstående argumenter…

Finch tager over!

Google Adwords er ikke til at komme udenom som markedsføringskanal, men konkurrencen er benhård og hos MovieZoo har vi de sidste par år kun set vores udgifter stige og antal konverteringer falde.

Vi har hidtil haft den tilgang til opgaven, at vi selv ville have den fulde kontrol og ikke overlade opgaven til et bureau.
Det sidste halve år har vi lavet rigtigt meget om på vores kampagnestruktur og optimeret som ind i h...... Men der er ikke kommet noget ud af det - hverken godt eller skidt. Så nu tager vi springet, omend et mindre et af slagsen og søger hjælp ude fra. Finch tager over sidst på ugen og skulle kunne spare os penge, samtidig med at de øger vores salg markant...

Jeg vender tilbage med det første indtryk i løbet af 2-3 uger.