Gå videre til hovedindholdet

Brevkasse ikke placeret korrekt


Vi får heldigvis ikke mange pakker retur, men dem vi modtager hver dag får helt særlig opmærksomhed. Vi lærer meget af processen og kunderne der sender noget retur og efterfølgende får en god behandling er dem der helt sikkert bliver faste kunder.

I dag har vi for første gang modtaget en pakke retur, hvor Post Danmark har nægtet at levere den fordi modtagerens postkasse ikke står placeret korrekt. Jeg håber ikke vi får mange af den slags, for det kan blive en rigtig dyr fornøjelse. Fragten er betalt og kunden skal naturligvis have sine varer, men hvordan er lovgivningen, såfremt kunden nægter at flytte postkassen og i stedet vælger at fortryde købet? Vi vil under alle omstændigheder refundere det fulde beløb, hvis det er kunden ønsker.

Har du oplevet noget lignende?
Jeg meget gerne høre hvordan du har valgt at reagere på problemstillingen.

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Sjøst mange halsedisser

Vores praktikanter tester ofte grej. Her er det en halsedisse med fiskemotiv På Outmore.dk har vi dag nok Danmarks største udvalg af halsedisser . Der er både de mest kendte brands, som BUFF, men også masser af sjove og kreative varianter af denne lille genialitet, som alle bør have klar i rygsækken. Vores halsedisser er som oftest multifunktionelle, hvilket vil sige, at de også kan bruges som hue, pandebånd, svedbånd, bandana og meget andet.

Finch tager over!

Google Adwords er ikke til at komme udenom som markedsføringskanal, men konkurrencen er benhård og hos MovieZoo har vi de sidste par år kun set vores udgifter stige og antal konverteringer falde. Vi har hidtil haft den tilgang til opgaven, at vi selv ville have den fulde kontrol og ikke overlade opgaven til et bureau. Det sidste halve år har vi lavet rigtigt meget om på vores kampagnestruktur og optimeret som ind i h...... Men der er ikke kommet noget ud af det - hverken godt eller skidt. Så nu tager vi springet, omend et mindre et af slagsen og søger hjælp ude fra. Finch tager over sidst på ugen og skulle kunne spare os penge, samtidig med at de øger vores salg markant... Jeg vender tilbage med det første indtryk i løbet af 2-3 uger.